Kedvenc vloggereim 3.

Ebben az évben eléggé rákaptam a vlogokra – mivel tévét már egyáltalán nem nézek, filmeket is egyre ritkábban, az aktuálisan nézett sorozataim számán is csökkentettem – de szeretek netezés közben nézni/hallgatni vlogokat.

Mutatom az új kedvenceimet, akiket a múltkori poszt után találtam.

A legfrissebb kedvencem Évi Kruchio, aki elsősorban szépségápolós videókat készít, Németországban él párjával. Tetszik a stílusa, a hangja, és az elmélkedős videó is 🙂 Az egyik első videója amit megnéztem és tetszett, az épp ilyen volt.

A másik szintén pár hetes felfedezett, akiről Kata twittelt – HeyJulie– aki többféle témában is készít videókat: sminkelés, életmód, ruhák. Nyáron kezdett bele a videózásba, de technikailag is szép videókat készít, a hangja pedig elringatóan szép 🙂

Hédinkét már régebb óta követem, szerintem valamikor tavasszal bukkantam rá – tetszik az extravagáns stílusa, a humora, de ő szerintem tipikusan az a vlogger, akit vagy imádunk vagy utálunk 😀 A heti vlogjai a kedvenceim, de érdekes a sminkelős, vagy utazós videói is.

Végül két férfi vlogger is helyet kap nálam: Magyarósi Csaba az egyik, bár tőle még csak néhány videót néztem meg. Először tavaly a Pokémon Go őrületkor bukkantam rá, aztán LillaVlogjával készült több közös videó, ekkor kezdtem el nézegetni az utazós videóit, meg az iPhone összehasonlítós videóját. Lendületes, informatív, technikailag szintén ott van. Az októberi Glamourban amúgy épp olvasható vele egy interjú.

A másik csatorna Kadarkai Endréé, akinél az általam szeretett magyar hírességekről szoktam megnézni egy-egy videót. A legutóbbi pl. D. Tóth Krisztával készült, de Grecsó Krisztiánnal, vagy Likó Marcival (Vad Fruttik énekese) is volt már interjú.

Közben persze bele-belenézek egy-két olyan videóba, amit vagy a youtube ajánl fel, vagy ha készül közös videó az általam nézett vloggerekkel, akkor meg szoktam nézegetni a ‘vendég’ csatornáját is, de egyelőre ők azok akiket – az előző két posztban bemutatottakon kívül – rendszeresen nézek.

Ki(k) azok a vloggerek, akiket rendszeresen követtek?

Reklámok

6 thoughts on “Kedvenc vloggereim 3.

Add yours

  1. HeyJulie-t én is nézem. 🙂 Vicces, mert férjem Daev-et követi (Julcsi férjét, olykor együtt nézzük a társasos videóikat), én meg Julcsit.

    Kedvelés

    1. Ez jó 😀 Daev videóit még nem néztem meg, de érdekes, hogy mindketten a videózásnak hódolnak 🙂 Jó hogy közös programot tudtok a férjeddel szervezni a vlog nézésből is :)))

      Kedvelés

      1. Igazából Julcsit Daev egyik társas videójában láttam először, asszem BANG-et játszottak. és kicsit magamra ismertem benne. Mármint abban, ahogy Dáviddal összekapnak játék közben, mintha csak magunkat látnám. Épp úgy érvelek, mint Julcsi, és fordítva. 😀

        Kedvelés

  2. Szia, számomra alig ismertek az általad említettek. Én kevés vlogot nézek csak. Az egyik, akiket lehet nem ismersz, ezért mint érdekességet merem ajánlani: Sail Over The Horizon. 2015 -ben kezdődött kb. minden, egy vitorlás hajóval… Egy fiatal magyar pár, Peti és Kinga mert nagyot álmodni és neki vágtak a tengeri kalandnak. Igazi életművészet, amit csináltak… Gyönyőrű felvételeket készítettek, érdemes belenézni! És külön imádom Peti saját zenéit. 1 évvel később a lány itthon marad. Amikor a srác visszautazott, hamarosan új segéddel vitorlázott tovább. Vele ma is együtt vannak. Áprilistól itthon voltak, és most szeptemberben indultak vissza Las Palmas-ra. Hamarosan elkészülnek a hazai vízeken készült videók is, egyet a férjemmel készítettek a Dunán, mutom majd a blogon. 🙂 Addig: https://www.youtube.com/watch?v=kv5tqrUaIyo ,

    Kedvelés

      1. Szia! Köszi az ajánlást, tényleg nem hallottam még róluk! Megnézem a videóikat, a férjeddel készültet pedig mindenképpen :))

        2017-09-25 20:20 GMT+02:00 Dori's Corner :

        >

        Kedvelik 1 személy

Mi a véleményed?

Működteti a WordPress.com.

Fel ↑

