Kicsit elfeledkeztem erről a kihívásomról, most átnéztem a listát, és pont a felét kipipálhatom a listának- gondoltam aktuális lenne írni róla, és talán más is kedvet kap hozzá 🙂

Processed with VSCOcam with f3 preset
forrás

Ami kész:

  1. Nézz meg valamit, amelyben Tina Fey és/vagy Amy Poehler szerepelnek. – Lánytesók imdb – ez volt tervben a február elején közzétett bejegyzéseimben, a múlt hétvégén megnéztük ezt a nagyon vicces, de nem sablonos vígjátékot. Ajánlom 😉
  2. Olvass el egy regényt, ami iskolában játszódik. – C. J. Daugherty A Cimmeria titka könyvét választottam ide, mert egy bentlakásos iskolában játszódik. Hirtelen döntés eredményeként vettem és olvastam el, és akkor ott nagyon tetszett, azóta is egy jó kis könyvként él bennem az élmény 🙂
  3. Olvass el egy urban fantasyt. – Virág Emília Sárkánycsalogató – egy frss magyar könyv, egy sárkány landol Budapest közepén, és felborítja jó pár ember életét.
  4. Olvass el egy non-fiction könyvet. – Az idei évem a nonfictionökről szól, elég sokat olvastam saját szórakoztatásomra. A legutóbbit hozom, Elizabeth Gilbert Big Magicét, ami nagyon tetszett.
  5. Olvass el egy könyvet, ami a könyvekről vagy az olvasásról szól. – Katarina Bivald – Garantált hepiend – Ennek a chicklitnek a főszereplője egy könyvmoly lány, akinek tényleg az olvasás és a könyvek a legfontosabbak, és ezen keresztül igyekszik kapcsolatba kerülni egy amerikai kisváros lakóival.
  6. Olvass el egy könyvet, amit nő írt – Naomi Novik – Rengeteg
  7. Olvass el/nézz meg egy Nick Hornby könyvet/filmet/sorozatot – Vadon filmet megnéztem a terveim szerint, nagyon tetszett, viszont a könyvet így már nem olvasom el 🙂 , imdb)
  8. Nézz meg egy vlogot – kész!
  9. Menj el egy könyvtárba – ez elég gyakran előfordul 🙂
  10. Igyál meg egy csésze teát – ez kész 😀
  11. Vegyél részt egy kihíváson – kész!
  12. Nézz meg/hallgass meg/olvass el egy krimit – Joël Dicker – Az igazság a Harry Quebert-ügyben – Az április olvasmányaim egyik csúcspontja ez a könyv volt!
  13. Vegyél részt egy könyves/kulturális rendezvényen. – februárban elég sokszor volt a könyvtárban ilyen rendezvényen, 3-4-en biztos ott voltam, sőt volt amiről írtam is egy helyi blogban 🙂 Könyvfesztre nem jutottam el idén, de a könyvhét tervben van továbbra is!

Ami még hátravan:

  1. Nézd meg a BBC valamelyik minisorozatát.Háború és béke (mivel elolvasni nem fogom, de Lily James miatt érdekel imdb)
  2. Nézz meg egy filmet, amelyben Benedict Cumberbatch szerepel.Fekete mise (ronda Johnny Depp miatt is imdb)
  3. Nézd meg Jane Austen valamelyik regényének klasszikus vagy modern adaptációját. – mivel elég sokat láttam, ezért valami teljesen újat találtam – Büszkeség és balítélet meg a zombik (imdb)
  4. Nézz meg egy filmet, amiben Alan Rickman szerepeltA little chaos – 2014-es történelmi film, még nem is hallottam róla, de Alan Rickman játssza benne XIV. Lajos királyt – imdb
  5. Nézz meg egy romantikus vígjátékot.
  6. Nézd meg a Last Week Tonight with John Oliver egyik epizódját.
  7. Olvasd el egy híresség könyvét (lehet életrajz vagy regény is). – Tina Fey Nagymenőkjére fáj a fogam, szerintem nemsokára megveszem vagy talán szülinapomra meglep valaki vele
  8. Hallgasd meg a BBC Radio 4 valamelyik rádióműsorát.
  9. Hallgass meg egy hangoskönyvet.
  10. Próbálj ki egy olyan podcastot, amit eddig még nem hallgattál.
  11. Nézz meg/hallgass meg/olvass el valamit, amiről tőlünk hallottál először.
  12. Nézz meg vagy olvass el egy kémtörténetet.
  13. Vegyél elő egy gyerekkori kedvencet és nézd meg/olvasd el/hallgasd meg újra

Podcastot szoktatok hallgatni?
Ajánlhatnátok nekem valamilyet – elsősorban magyar nyelvűt 😉

Ha kedvet kaptatok a kihíváshoz itt találjátok a tudnivalókat és a nyomtatható listát. Ja és ha még nem hallgatátok meg Lobo és Brigi podcastját akkor hajrá!

 

